in English
  support     Eταιρεία   Επικοινωνία  
 
Υποδομή Δίκτυα Δεδομένα Διαδίκτυο Υπηρεσίες
  -Κεντρική / Δεδομένα / Διαχείριση Πελατών /
 
 
  Δεδομένα

    Διαχείριση Πελατών
    Sharepoint Services
    Διαχείριση Office 365
 
 

Microsoft Dynamics CRM 4.0

   Το Microsoft Dynamics CRM 4.0 είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM). Το Microsoft Dynamics CRM σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε και να διατηρήσετε σαφή εικόνα των δεδομένων των πελατών σας από την πρώτη επαφή έως τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες υποστήριξης μετά την πώληση. Το Microsoft Dynamics CRM σας προσφέρει εργαλεία για να διαχειριστείτε πιο αποδοτικά τις διαδικασίες πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σας και - μέσω της ενοποίησης με το Microsoft Office Outlook- αποτελεί μια γρήγορη, ευέλικτη και οικονομική λύση.

   Το Microsoft Dynamics CRM σας βοηθά να επιτύχετε σταθερή και μετρήσιμη βελτίωση των καθημερινών επιχειρησιακών σας διαδικασιών.

   Μάρκετινγκ: Σαφής εικόνα των πελατών και εμπεριστατωμένες επενδύσεις μάρκετινγκ
Τμηματοποίηση των πελατών σε ευδιάκριτες ομάδες και πραγματοποίηση πωλήσεων σε ένα ή περισσότερα τμήματα αγοράς σύμφωνα με ένα μοντέλο που βασίζεται στη ροή εργασιών. Χάρη στο Microsoft Dynamics CRM, οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ τους εταιρείας σας έχουν στη διάθεσή τους εργαλεία για:

- Τμηματοποίηση πελατών
- Σχεδιασμό και διαχείρισης εκστρατειών
- Άντληση και διαλογή δεδομένων
- Σύνταξη αναλύσεων και αναφορών
- Δημιουργία πυλών κοινής χρήσης πληροφοριών

   Πωλήσεις: Εξασφάλιση περισσότερων συμφωνιών
Με ή χωρίς online πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη εικόνα των δεδομένων των πελατών και χρήση εργαλείων που δίνουν στους υπεύθυνους πωλήσεων τη δυνατότητα πρόσβασης στις πωλήσεις σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε ευκαιριών για cross-selling και up-selling καθώς και σύναψης νέων συμφωνιών, σε λιγότερο χρόνο. Το Microsoft Dynamics CRM 4.0 προσφέρει δυνατότητες για:

- Διαχείριση ευκαιριών πώλησης
- Διαχείριση λογαριασμών και επαφών
- Διαχείριση περιοχών ευθύνης
- Διενέργεια αναλύσεων σε επίπεδο προβλέψεων και πωλήσεων
- Πρόσβαση στα δεδομένα είτε of-line είτε μέσω κινητού τηλεφώνου
- Πρόσβαση σε προϊόντα, μεθόδους τιμολόγησης και τιμές

   Εξυπηρέτηση πελατών: Παροχή μεγαλύτερης αξίας στους πελάτες
Επιτύχετε μακροπρόθεσμη κερδοφορία για την επιχείρησή σας ανταποκρινόμενοι άμεσα στις ανάγκες των πελατών σας με συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Το Microsoft Dynamics CRM 4.0 διαθέτει λειτουργίες για:

- Διαχείριση λογαριασμών και επαφών
- Διαχείριση περιπτώσεων υποστήριξης
- Διαχείριση προϊόντων και επαφών
- Διαχείριση βάσεων γνώσεων
- Χρονικό προγραμματισμό υπηρεσιών
- Δημιουργία ροών εργασιών σε επίπεδο ομάδων και τμημάτων
- Σύνταξη αναλύσεων και αναφορών

   Κάντε click εδώ για να δείτε τι μπορεί να προσφέρει σε εσάς το Microsoft Dynamics CRM 4.0!


 
 
© 2008 NOVACOM. Με Επιφύλαξη κάθε Δικαιώματος. | Όροι Χρήσης | Χάρτης Ιστοχώρου | Προστασία Δεδομένων